Gent-fan stuurt klachtenbrief naar clubbestuur en KBVB: "Amateurisme, zelfs een boerenfuif wordt beter georganiseerd"


Foto: © Voetbalkrant.com 04 mei 2019 16:10

De aanhang van KAA Gent moest woensdag na de bekerfinale vrede nemen met het statuut van verliezend finalist, maar dat was niet het enige waar ze boos om waren.

Een fan van KAA Gent was niet te spreken over de ticketverkoop, de organisatie ter plekke, het fandorp en de huldiging van de spelers op het Sint-Pietersplein.

Hij stuurde daarom een klachtenbrief, gericht aan het het bestuur van KAA Gent, de KBVB en "al wie zich aangesproken voelt". Ten eerste kaartte hij het online ticketverkoop aan die niet naar behoren functioneerde.

Vervolgens had hij het over het fandorp en de drankkramen en bonnetjesstanden waarvan er volgens hem veel te weinig waren. Ook in het stadion waren er wachttijden van een uur om eten te bestellen.

Ten slotte was hij ook niet blij met het tijdstip waarop de spelers van Gent met de bus arriveerden op het Sint-Pietersplein. 

"Ik heb er geen woorden voor om dit niveau van amateurisme te beschrijven.  Voor een miljoenenclub hebben jullie een organisatiecapaciteit die zelfs een boerenfuif nog niet kan overtreffen", was het besluit.

Hier kan u de volledige brief lezen:

Beker van België \\ KAA Gent \\ KV Mechelen
 
 
 
Reacties.